En sådär dag, fast ganska bra!

Idag tränade jag lite Tyra med att stänga köksdörrarna. Hon skulle nosa på postit som jag satt upp på dörren. Tyra växlas mellan att pussa mig och på postit. Snart fattar hon vinken att hon ska bara nudda på postit, inte pussa mig!

Azi har fått springa lite lös på ängen närheten vi bor, annars har hon vilat och tagit det mesta lugnt idag. Jobbat godis/mat ur 1,5 cola flaskor och sökt runt i trädgården. Mest mentalt. Annars inget speciellt dag för dom två utöver de vanliga mental aktivitet.


Kommentarer
Postat av: Malin

heej! :)



Vi bor i Ektorp! Dylan går på P&S hunddagis, det var på deras blogg jag hittade in på er blogg:)



Har bott i Saltis så där är ju också erstavik, Men där är det ju koppeltvång och jag vågar inte gå med hund lös där.



Han är en gatuhund från Spanien. Vinthundsblandning. Ska snart DNA-testas så då får vi reda på vad han är:)



Hundträffen i västertorp var en vinthundsträff:)

2011-11-13 @ 20:51:46
URL: http://www.hundendylan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0