Rasthage besök idag!

Idag drog jag och hundarna till en rasthage. Jag var försiktig med att släppa Tyra, trodde att hon skulle få fnatt och springa ihjäl sig. Men näha, det var Azi som sprang runt och runt, hon peppade upp Tyra. Men Tyra ville gå på sin egen takt och lukta runt. Sen tuggade hon en stor trästock tillsammans med Azi. Jag tränade lite inkallning med Tyra, hon kom 4 av 5 gånger.

Nu ikväll har jag kollat på live sändning futsal VM för döva (herrar match sverige-japan 4-3, damer match sverige-ryssland 2-9), sen åt jag en skit godmiddag med en kompis och hans familj; pasta och skinka med ädelostsås. Sen blev de glass och massa snack å mys framför en film!

Jag tror att Azi har fått en jäkla furunkulos. Hon har ett sår under tassen, blev så rädd, orkar inte med såriga tassar som hon hade vinter 2009/2010. Så jag får hoppas att hon hade skadat den under rasthagenbesöket... Får se om ett par dagar.

Min sötaste Azi,. Söt face! Hon slickade sig om munnen precis, så de blev så där me munnen ;D
Stiliga Tyra som vet hur man gör att bli vacker framför kameran!

Kommentarer
Postat av: Annica

Usch hatar furunklar!

Postat av: Lina

Hej undrar vart den rasthagen finns?

2011-11-24 @ 19:52:48
Postat av: linda & dogsen

mellan gubbängen och hökarängen :D

2011-11-28 @ 18:06:27
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0