Som ni märker jag lägger upp filmerna , för jag har förstått hur man gör med min nya dator. Det var lite annorlunda, men nu har jag hittat knepet :D

Första filmen får ni se vad jag plågas med i veckor. Stoppa henne från att gräva ner i golvet, stoppa henne från att gräva gropar ute i trädgården, bäddade bäddade bäddade, slickade och LÅG på azi, försökte få azi dia henne, aggressiv mot en flat hane på jobbet (nu kompisar igen! :)) och mådde helt allmänt dåligt. Nu är det ÖVER! 14 dagar sen hon kastreras! Såret läker väldigt fint, längtar till om 14 dagar till- så får hon springa! :)





Jag och Azi buuusar eller kaaampar! ;) Erstavik för nån vecka sen! Där ser ni en 10åring, (snart), kan hålla sig kvar i luften fortfarande, min lilla starking! Bry er inte om hur jag ser ut, värsta monster där!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, älskar den när hon gräver, och sen kollar upp. Det ser ut som om hon typ "Öh, va? Nej alltså, jag gör inget, inget alls!" Haha, söt! :3

2011-11-17 @ 21:55:49
URL: http://coolridged.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja det är så gott. Har ätit riktigt mycket ikväll, magen är hård haha

Postat av: Anneli

Stackarn, kan inte vara lätt. Hoppas det går över snart. Kul med filmerna, tycker jag.

2011-11-18 @ 10:29:05
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: emelie & berit

vad skönt att hon verkar vara sig själv igen! berit var ju likadan, arg på vissa helt utan anledning bara. dessa hormoner... ;)

2011-11-18 @ 11:33:41
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0