A good day!

Idag har det varit en underbar dag! Låååångpromenad, gick upp till Högdalstoppen, så blåsigt å fint! Sen njöt jag med massa av mat å mumsa! Sen tränade jag en timme och halvt tricks med hundarna och de gjorde flera olika hjärngympor. Vi kom hem helt slut vi tre, ska ta och krypa in i sängen me trötta hundar å kika på film. Imorgon händer något som jag läääängtat efter, samtidigt är lite rädd för.

Har Azis öron plötsligt rest upp sig? :)

För nån dag sen på Erstavik promenad. Jag å flickorna!


Kommentarer
Postat av: Robban & risgrynen

Smyg-fralla? Haha ;-p

2011-12-01 @ 00:07:54
URL: http://www.robertfageryd.se
Postat av: Malin, Zilla & Kelly

Duu.. Jag vill ha lite tips. Vet inte om det är ditt område... Men.. Jag har ett rådjursben i frysen. Och tänkte testa spårning med en av hundarna (inte bestämt vem än.. ) Hur gör jag? Vet att jag behöver blod, men vad mer ska jag tänka på? =) Om du kan detta område, vet inte :p

2011-12-02 @ 10:27:30
URL: http://kezima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0