Avslitet hälsena! - kanske ...

Jag har problem med min hälsena, började få smärta torsdags - och idag är den värre än någonsin så jag skulle kunna dööö! Men det beror nog på mina jäkla converses skor. Dessa är ju inge hälsosamma skor :/ Blir det inte bra imorgon får jag åka till doktorn med pappa. De hindrar mig från att gå! Jag kan knappt gå alls nästan. Måste halta och gå långsamt - sånt vill jag absolut inte gå!!!

Men jag lyckades gå 2 timmar idag med dagishundarna och när vi väl kom hem på eftermiddagen, var jag helt slutkörd! Det var så intenstivt i helgen med massa kompisar. Så tog jag riktigt lugnt och åt middag alldeles för mig själv. Hundarna låg och protserade ingenting.

Nu ikväll tog vi en runda, hade tänkt gå en längre promenad, men hälsenan gjorde så ont. Så gick vi istället bara 40 minuter och Tyra drog 2 kg DW. Azi sprang fritt i sin röda täcken. Sött!

Imorgon blir det shoppning i internet - så klart mer hundgrejer. Ska kolla runt ikväll, så blir det shoppning imorgon ;D

Just nu tuggar hundarna varsitt ben. Jag ska mumsa i glass å popcorn som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Aj, aj, det låter inte bra med hälsenan och du ligger säkert och blir stel i natt, så det är värre imorgon : (

Jag hoppas att de kan göra något åt den på sjukhuset.

Fina bilder du har tagit på vovvarna : )

Har du mest hörande eller döva kompisar ?

Hälsningar Elon och Linus matte

2011-10-17 @ 21:27:28
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: malin

Hejj.. Har ju glömt att svara på medd på facebook. Jag testade en gång när jag faktiskt såg att posten var på gång till vår trappuppgång, och tog godis och försökte göra träningar med Zilla, och när posten väl kom brydde hon sig inte. Men sen efter det hon blev skadad så "orkade" hon inte bry sig, då skällde hon inget, men nu är det åter tillbaka. =/ Jag har beslutat att jag tänker INTE använda anti skall, för det skulle bli som en... nödlösning. Så jag får ta de tillfällena jag får när posten kommer och göra saker med henne, för då reagerar hon knappt. Dock är det värre med tidningsbudet, jag tror faktiskt att tidningsbudet har liksom slängt i tidningen så hårt, att det är därifrån det kommer att hon börjat skälla... Men tack och lov har jag bara tidningen nån månad till, sen skiter jag i den :P jag läser ändå aldrig den, haha =)

2011-10-18 @ 13:25:07
URL: http://kezima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0