Äntligen en bra dag!



Azi är mycket bättre idag och piggare. Men av säkerhetsskull fick hon stanna hemma när jag och Tyra drog ut i skogen på tre timmar. Jättemysig promenad, upptäckte massa nya vägar! Azi fick gå längre runt här området, mer än runt kvartet. Skönt och se mina tjejer må bra! Jag och Tyra stötte på en orm idag! Den är en svart huggorm??? De anade jag ALDRIG och lutade mig väldigt nära den, och typ klappade den! Den rörde väldigt långsamt, som om den inte var rädd för mig och Tyra. Den kröp väldigt långsamt och jag tittade på den typ 5 minuter innan den försvann in i skogen. Sen fick jag veta att den var huggorm, fyfan håret reste då! :)

Idag var äntligen bra dag! Var på en speciell teater nu ikväll, rätt nice, annorlunda. Sen gick vi några till en bar och drack ett par glas och skrattade en massa! Hoppas imorgon blir lika bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte bra att klappa huggormar ju, de är ju giftiga!

2011-09-24 @ 08:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0