Blogg paus! När jag är tillbaka så har jag en nystartad dator och så blir de tätt bloggande och allt blir roligare! Ny look också kanske :)



Sitter just nu i skogen med tjejerna! Veckan har varit en hemsk vecka, otroligt stressig och massa jobbiga elände för mig. Men så tur så har jag mina tjejer som tvingar mig ut i skogen, så kan jag rensa ut tankar och må bra för stunden! Hoppas nästa vecka blir bättre för min del! Är i Sicilien då! :)

Azi ska vara hos en kompis som bor i Älta också som Azi gillar en massa! Hon får det bra där i massa skog & mark med andra hundar som han har hemma hos sig. Tyra får vistas i en lugnare miljö hos en annan kompis till mig. Det blir en massa skogspromenader för dom, och ev. peppar Tyra upp henne att jogga mer ;) Kommer sakna ihjäl mig efter hundarna, men jag vet dom har det bra så känns det tryggt! Hörs igen om mer än en vecka!

Voov voov / hälsar Azi och Tyra!

Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Verkade kul, det där loppet med hund du tipsade om. Problemet är bara det, att jag kan inte springa. Har problem med mina fötter och ramlar/snubblar lätt.



Det är alltid jobbigt att lämna sina hundar om man ska åka iväg . Usch, nästan som att lämna små barn. Bara man väl kommer iväg brukar det bli bättre.



Kursen jag går om hörsel är jättebra. Sist gick vi igenom våra hörselkurvos och fick veta vilka fel som vi har i våra öron och vilka bokstäver vi hör dåligt m.m Ett antibiotika som jag fick mycket när jag var i tonåren, skadade minahårceller och de får jag ju aldrig tillbaka, så det är mitt problem som gör att jag hör dåligt. Vad är ditt fel, som gör att du är döv ?

/Carola

2011-09-17 @ 23:06:19
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0