Erstavik och god middag ikväll med Filippa & Ester!



Slutar om en timme på jobbet, just nu är det 7 hundar kvar som väntar på ägarna. Efter ska jag till Erstavik med dogsen. Tyra har visat outhärdigt mycket energi idag, blir skönt för henne och släppa all energi genom rejäl DW runda. Azi är hemma idag från jobbet, hon behövde vila, så får hon springa fritt över fältet! :) Jag föredrar och promenera just idag, ingen joggning för mig än, kanske imorgon. Djävulsk träningsvärk har jag haft två dagar, idag är något bättre men men, imorgon så är jag frisk och kan gå riktigt normalt igen :)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Ett tips för din blogg, för den är så bra!!

Tricks videoklipp vore jätte kul för mig!! För att se hur du gör och så med dina söta hundar.



Och uppdatera liiiite mer.. :) Förstår dock om du har fullt upp men men.. :) Varje gång när du uppdaterar är det lika roligt att läsa.

2011-09-17 @ 11:50:29
Postat av: linda & azi & tyra

svar till dig mirjam :)



loooovar att det blir bättre sen när jag har dator ;D ;D

2011-09-17 @ 18:41:10
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0