Mina tjejer förgyller verkligen mina dagar!



Imorse gick jag och hundarna till bussen under en riktig ÖSREGN! Jag hade parapyl, snygga röda stövlar, en stor väska o hundarnas koppel i ena handen. Hundarna vägrade nästan och gå ut med mig, jag fick tvinga dom ut. Efter en bit av någon anledning tappade jag både koppel ur handen. Och så på två röda sekunder såg jag bara två amstaff rumpor som sprang hemåt! De sprang alltså tillsammans hem till dörren! Jag blev så pinsam, tänk om någon hade sett mig tappa hundarna och sen flydde de ifrån mig. Det var så pinsamt, tur att det var ingen människa ute. Men vem vet någon kunnat sett detta när de drack morgon kaffe och tittade ut genom fönstret. Jag hade inget val än att springa hem och hämta hundarna igen. Då började jag skratta för mig själv hela vägen till bussen, det måste ha sett tokigt ut!, haha, fick släpa på hundarna ännu mer till bussen. Sen försökte de söka skydd under bänken i busshållsplatsen, utan bra resultat så delade vi tre på parapylen. På jobbet bäddade Azi genast i en bädd och jag lade en filt över henne. De slipper gå ut så mycket idag. Toppen start på dagen, tack vare mina tokskallar till tjejer <3.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, alldeles nyss när jag var ute så av nån konstig anledning så tappar jag det ena kopplet och Pekka springer rakt iväg till våran granne med hund som också är ute och går. Vi känner dom rätt väl så det gjorde ju inget, men folket runt omkring kollade och såg typ rädda ut. Så himla pinsamt, hoppas dom såg sen att det gick bra och att det inte var någon fara...

2011-09-07 @ 12:02:38
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, ja det såg nog lite roligt ut! :) berit brukar gå som en katt längs väggarna ute när det regnar. allt litet skydd man kan få måste man ha! och sen hoppar hon för livet över vattenpölarna, dom kan man bara inte gå i! men hon gillar att bada. konstigt logik... ;)

2011-09-07 @ 12:08:12
URL: http://www.prickig.se
Postat av: JooBoo

Hahaha, fan vad söta o sköna tjejer du har! :D

2011-09-07 @ 12:22:46
URL: http://jooboo.blogg.se/
Postat av: Mamma

HI HI!!!

2011-09-07 @ 12:59:59
Postat av: Ebba

Naaw, så söta de är! :)

2011-09-07 @ 20:09:25
URL: http://ebbamolly.se
Postat av: Pea

Haha, synd att jag missade det xD

Gillar denna inlägg hårt, alltså, känner mig likdant med Mollie - Hon förgyller mina dagarna med alla hennes påhitt :P

2011-09-08 @ 10:05:32
URL: http://misssoderberg.devote.se
Postat av: Irmi, Härliga Hund

Hej! Kan du mejla mig?

2011-09-08 @ 11:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0