Såg nu att jag aldrig uppdaterade detta här inlägget från 3 sept

Lördags hade vi värsta sovmorgon, vi klev upp typ ett tiden, eller mer än så. Hundarna klagade inte alls, kröp ännu närmare mig och sov och sov, verkade som de tyckte det var skönt. Sen när vi gick upp så la hundarna sig igen direkt i korgarna i köket. Haha, jag var så seg, ingen mat hemma - utan näring. Cyklade till konsum och handlade lite, så efter jag har fått nåt i mig så la jag varsin spår i skogen. Sen hämtade jag hundarna och gick till Erstavik igen och hundarna spårade. Sen gick vi på promenad runt där, dock inte genom fältet utan skogen, "genväg", var ute 2,5 timmar.



Kommentarer
Postat av: Robban

Härligt Linda!



Frågor!

- Lägger du spår med blod, eller trampar du upp spåret?

-Vart köper du klövarna?

2011-09-09 @ 15:11:03
URL: http://www.robertfageryd.se
Postat av: Ebba

Va snygg hon är i sina rosa lifeguard prylar! :)

2011-09-11 @ 11:13:01
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0