Tråkig inlägg. Skrev bara detta bara för att uppdatera någonting.



Puss på mina tjejer, vi tog en härlig promenad i skogen idag. Hundarna fick hoppa upp på massa stenar och invänta på godis, hihi!

Tråkiga inlägg! - Skyll er om ni blir uttråkad av att ni läste vidare, kanske ska ni sluta och läsa här nu ;) Brorsan har bytt kod på sin dator, så jag kommer inte in! Jag har faktiskt köpt en ny dator i helgens, men har inte startat den än. Jag vet inte hur man gör! Hoppas jag får hjälp av brorsan och hans kompisar imorgon. Så äntligen egen dator efter 8 månader! :)

Tack ni alla som grattade mig och Tyra. Det var verkligen roligt och komma så bra placering. Trodde aldrig det faktiskt. Jag väntar på bilderna som ska komma upp på hemsidan som jag kan visa för er, ska även be en kompis skicka bilderna till mig om det är tillåtet. Hon jobbade ju som fotograf där på hundlöpet! Sen kommer det också schyssta bilder på mig och mina flickor som en kompis tagit för ett par veckor sen i Erstavik :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker att Tyra börjar få samma ansiktsuttryck som Azi på något sätt.. :p

2011-09-19 @ 15:38:36
URL: http://sofiaryden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0