1 mils promenad i terräng med Tyra igår!

Jag älskar verkligen mils promenader, det känns då att det är en riktig promenad. 5 km är alldeles för kort för mig nu när jag har vant mig och gå nästan 1 mil varjedag. Snart får jag vänja mig och JOGGA 1 mil, ska kunna det tills årets slut!

Började vid Hellasgården - 7 km slinga - vitt märke, senare i spåret kom vi in till blått och grönt märke som ledde in till Älta. Tyra gick lös med linan hela vägen, behövde aldrig hålla i linan - hon höll koll på mig hela tiden och visade inget intresse för joggarna. 

Hon reagerade lite när fåglarna flög förbi oss, men när jag springer ifrån henne just den ögonblicket hon fryser kroppen och börjar bli fixerad av fågeln, otroligt nog så valde hon mig framför fåglarna! :) Absolut skulle hon skita totalt i mig för bara 1 månad sedan, något har hänt i vår träning. So happy!

Nyfiken Tyra som kollade vad jag höll me mobilen nere på marken. Ja så klart fota..
Vi hamnade uppe över Sandasjön, och långt därborta ser man Erstavikbadet.
Efter vår långpromenad tog jag 20 minuters promenad med Azi :)


Återigen smälte jag igår morse! Vad gooooa flickorna har blivit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0