Göteborg resan 13-15 april!

- När vi skulle åka iväg upptäckte vi att Rasmus bil haft inbrott på natten. Så klart fredagen den 13!
Men bilen funkade så åkte vi 4 + hundarna till Göteborg. Kom fram sent på fredagskvällen.

Lördagen åkte jag och Julia + hundarna till stan för att promenera, miljöträna och äta lunch. Jävlar jag fick inte åka med i bussen, men efter tjafs med alla chaufför så orkade de inte mer så fick vi åka med. Det finns stränga regler i Göteborg att åka med hundar, får ej stiga över 2 hundar per vagn om de har samma ägare, annars 1 hund per vagn osv, och vi hade 3 hundar med oss... Läs här; Göteborg. Det visste vi så klart inte innan, världens sämsta regel. Tur att det inte är så i Sthlm! - Skulle aldrig kunna vara hundägare om jag inte har bil liksom!

Hade halti på Tyra i början, men ehhh , de behövdes absolut inte - hon gick så peeerfekt i koppeln, jag fattade inget. Så duktig hon var bland all folk och så!! :) Tänkte halti behövdes pga min finger zzz! Julia lånade Azi för att hon skulle sända lugnaeffekter till Romeo, vilket det funkade. Åhhh min Azi!



Söndagen gick vi på promenad vid ån, (de bor på landet Härryda), till grustag. Där lekte hundarna av sig i sanden. Hela helgen lekte Romeo och Tyra hela tiden i hundgården, men Azi ville hellre vara med oss inne i huset :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0