Vann en flexikoppel på Tradera för 1 kr!

Har fått tips om att man kan träna inkallning med en flexikoppel, det är nog effektivt eftersom den rullar tillbaks själv, så jag inte behöver ha händerna i kopplet och samla ihop när hunden närmar sig till mig, så tappar jag kontakten med hunden, speciellt när jag MÅSTE använda teckenspråk till mina hundar - och jag har inte fler än 2 st armar/händer.

Har jag flexikopplet på midjebälten, så har jag helt fria händer att inkalla mina hundar utan att använda koppel i fusk osv osv ... Intressant och se hur det funkar, men jag tror på detta! Väntar på att jag får den i posten så sätter vi igång direkt! :)

Kommentarer
Postat av: Malin & Dylan

yeeeey, grattis!!:) Megabra ju!

2012-04-02 @ 14:23:03
URL: http://www.hundendylan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0