En ganska bra dag!

Såja det var en ganska bra dag idag - men jag var otroligt trött. Något med vädret; regn moln sol osv, så känns det i huvudet. Men det var en mysig promenad med Donna + 2 hundar till. Gick omkring Tyresö skogen 3 timmar. Tyra var jätteglad av att träffa Donna igen :) Hon bar 1 kg klövjeväska under promenaden, en ny - har köpt! 

Nu har jag lagat flygande jakob till middag, ska äta till Robinson kl 20.00, revansch för Robinson. Robban och Mirre som var mina favoriter!

Jag tänkte anmäla mig till rallylydnad kurs till hösten, men missade, fullt!! Och så ska min kompis gå på en kurs i Tyresö BK, synd så kunde man ha sällskap, argh! Har kollat alla möjliga företagarna, men alla har fullt på kurser, får vänta till våren eller nästa höst. Shit! Men ska försöka gå på uppletande hos Irene Westerholm! 

Här hjälpte Tyra till och dra träd som jag huggit ner i vår tomt till contatiner, perfekt hjälp ;)

Kommentarer
Postat av: ems

http://stockholm.hundenshus.com/kurser/rallylydnad/rallylydnad-1


där ska jag gå med min tös, vi börjar på måndag.
men dom har några fler datum i höst, har du kollat där ? om inte gört :)

2012-08-22 @ 19:17:54
URL: http://emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0