Fartfylld dag med Tyra!

Imorse tog vi extra sovmorgon hihi, så det inte blev något långpromenad på morgonen. Men vi åkte till Gullmarsplan och miljötränade henne där i 1 timme, det gick jättebra, kolugn var hon och gick fint bredvid mig! Vid halv två blev vi upplockade av mina föräldrar och åkte till Spånga IP. Brorsan vann matchen, Älta leder i serien nu ;)

När vi kom hem - så var Tyra såååå trött! Sooov, och jag tog en spa bad för mig själv med yoogi i ansiktet!

För en timme sen drog vi ut och cyklade 4 km. Nu är vi trötta och ska se på film i femman!

Spånga IP!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan
Måste bara säga att jag läser din blogg och vart lite nyfien nu när du sa att du varit i Spånga, på vart du bor? Bor själv i Barkarby med min döva staffe Lennart.

Beklagar sorgen (F)

mvh//Camilla

2012-08-25 @ 22:58:57
URL: http://cukl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0