Sörmlandsleden; etapp 2 Skogshyddan - Alby friluftsgård

Imorse vaknade jag och Tyra kl 6 pigga och glada. Så bestämde jag för att gå ut vid 7! Vi gick Sörmlandsleden igen, fortsätte mot Alby friluftsgård! Hittade en massa svampar på väg som jag håller på att äta nu på mackan som frukost ;) Det var 6 km och det tog för oss ca 1,5 timmar att gå. Därifrån tog vi bussen hem. Till helgen ska jag och en kompis gå Alby friluftsgård till Tyresta by på 12 km! :)
 
Hittade dock ingen sån "etapp skylt" i Alby friluftsgård, märkligt! Borde finnas... :S

Passerade våtmark Kvarndamm vid Fårdala.

Kommentarer
Postat av: Ebba

SV: Roligt att du gillar headern! :D Ja, vi seglar! Vi båda älskar det! Båten har vi i Kungsängen i mälaren men brukar slussa ut i havet och segla i skärgården :)

2012-08-27 @ 20:23:40
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0