Tyresö-Flaten sjö & Tyresö BK

Idag tog vi långrunda på 4,3 km runt Tyresö-Flaten på 2 timmar med 3 andra hundar, riktigt mysigt! Jättefint, mysig vägar och natur! Gillar nya ställen! Mysig gäng - alla funkade bra ihop. Två hanar och två tikar.

Efter promenaden stannade vi en timme på Tyresö BK och tränade hundarna. Jag tränade Tyra uppletande, helt wooow för att vara första gången så var hon helt fantastisk! Hon fattar vinken och brann verkligen för detta!

Efter dagen så var hon heeeelt slut och sooov hela dagen i min säng, så stack jag ut till stan och träffade en kompis på frisör och sen åt vi hemma hos henne. När jag kom hem - ingen glad Tyra, hon vaknade och såg att jag kom hem så somnade hon igen. Fick väcka henne och säga att vi ska gå ut ;)

Så kan det gå för Tyra när hon busar med pinnen, hah!

Matsäck paus på berget!

Här passade Tyra på att sno lite min macka medans jag fotade!

Slutet av promenaden, Nyfors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0