Borlänge över helgen!

Fredags åkte jag och Tyra upp till Borlänge, jösses vackert det var där! Visst det är mkt snö här i Sthlm, men det är helt annat med naturen där. Så fint! Vi var hos Tina och Mira. Denna här gången uppförde Tyra perfekt (nästan)! Hon var så duktig och hoppade inte på Mira hela tiden (glömde skriva om detta i bloggen, ska!). Även två katter i lägenheten gick det så bra! Tyra stressade inte upp en enda gång under helgen, hon har blivit så lugn och harmonisk hund!
 
Lördagen åkte vi till Bysjörundan och gick runt på 9 km, tre timmar i solen. Så vackert! På kvällen var vi fyra utslagna och låg i soffan hela kvällen. Söndagen klev jag och Tyra upp tidigare och gick ut själv på 4 km promenad, hittade ett par cachar. Till eftermiddag gick vi 4 på 5 km och hittade yttligare fler cachar. Mysigt! Kvällen kl 20 var dags att ta tåget hem t Sthlm.

Tyra & Mira på Bysjörundan!
 
Nu är resorna över, har åkt till Örebro, Leksand, Göteborg och Borlänge på två månader, det var riktigt kul och givande resor! Jag och Tyra har kommit närmare nu tack vare resorna, så vi upplever sakerna tillsammans och Tyra får mer tillit för mig och jag litar mer på henne nu också. Hennes stress är nästan spårlöst försvunnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0