Senaste dagarna - fullt upp! Lite sammanfattning här!

Oj nu var det ett tag sen jag bloggade! Över helgen var det så fullt upp för oss tre! :) Lördags tog vi en skidtur på 5 km, hundarna var duktiga, passerade några hundar. Donna gjorde lite utfall, men Tyra drog vidare framåt så hon tog med Donna iväg :) Sen på kvällen var det mobil/dator fritt för mig, behöver ta paus från dessa ibland. 

 
Söndagen var jag på hasseludden SPA med mina tjejkompisar, sjuuukt mysig dag! Riktigt avkopplande, åt över 30 st sushi, bara vara hela dagen, mysigt! Mamma var hundvakt mellan 12.00-00.00. Tack snälla mamma! 

 
Igår var jag och hundarna på Djurgården och tog en härligpromenad i grådyster väder med Ida och Billy. Första gången för Donna och Billy att ses, det gick bra. 5 timmar var vi ute i Djurgården och sen hemåt gick vi tills Slussen genom Skansen, Grönalund, Strandvägen, Gamlastan, vackert och mysigt! 


Min vackra gamla grundskola, i Djurgården ;)
 
Idag hade vi vilodag, hundarna var ensamma hemma själv i 3 timmar, när jag kom hem så sov de tillsammans i korgen, så sött! Smygfotade, men Donna vaknade precis i bilden, synd hehe. Vi tränade lite tricks och rallylydnad i köket, de fick öppna 2 st gräddepaket var för att få ut godisbitar ur den, tog kortare rundor, inget speciellt. Får bli en lugn kväll idag.


Kommentarer
Postat av: emelie & berit

Åh såna paket har man ju ofta! Glömt att man kan använda till sånt så det ska jag göra nu igen! :)

2012-12-19 @ 23:27:45
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0