Utställningsdax!

Så har jag anmält Tyra till en utställning i januari för blandraser. Neeeervös redan! Värsta som kan hända är att hon kissar mitt i utställningsbana, det kan mycket väl hända tror jag. Äsch, det är väl tillåtet av misstag?! ARGH haha, men anmält oss iallfall! :) Ska ringträna lite under julen...
 
Azi utställning 2010, åh vad jag saknar dig Azi...
 
 
Förresten, Tyra fryser lätt om tassarna, så det känns bra att hon får riktiga bra kvalitet av skor när hon drar mig eller är går på långa promenader! :) Beställde hos GIPPMOKK, hoppas de är så bra som folk säger! Kommer inom 2 arbetdagar, wiee snabbt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vilken utställning är det? går det att anmäla ännu?

2012-12-11 @ 00:52:28
URL: http://cukl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0