Lite bilder från vår mini semester!

Där vi bodde hade 4 katter; det gick jättebra ihop hundarna och katterna. Den här är Kezo med lejonfrisyr, har varit hos veterinären och fått bort all tovor. Maine Coon katt!
Första kvällen mys i soffan å jag älskar Azis rumpa!
Veckan bestod av massa lek med massa andra hundar, varjedag!
Azi blir uppäten av en flodhäst!
Man blir trött av lekerna, här är typisk Tyras sovställning.
Hur lyckades Tyra???

Åter lek, åter lek!

Tyra och Azi gillade Rasmus vantar för den var av fusk päls.
Här lyckades Azi stjäla den på 1 sekund, alltså hoppade upp bakifrån och stal den, vad hon
har lärt sig av Tyra! ;) Blir man tio får man slippa regler tyckte födelsedagsbarnet Azi!
Sötaste Azi på sin 10 års dag!
Lilla jag och titta vem är bakom mig, alltid den trogna Azi!
Första leonberger de träffat!

Tyra och Engelsk Mastiffen kom så bra överens!
Tyra och en av katterna!

Kommentarer
Postat av: Dannielle

Vilken härlig bildbomb!



Jag ger t.om Rex mat 3 gånger om dagen pga hans kroniska magkatarr. Så en halv på morgonen, en halv på middagen och en halv på kvällen får han. :)



Hur länge har dina fått VoH?

2012-02-07 @ 14:29:05
URL: http://rexmattes.blogg.se/
Postat av: Anneli + vavvorna

Hundarna ser verkligen ut att ha haft härligt tillsammans. Rolig bild på Azi med flodhästen.

2012-02-07 @ 15:35:11
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: ANGELCHANELLE

den lejonklippta katten såg ju bara för charmig ut ! & dina hundar är nog några av dom finaste jag sett :) men är det inte svårt att träna ett par döva hundar ?

2012-02-09 @ 07:30:09
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0