Tänk att det är så olika alla dagar och alla år. Det är fantastiskt. Vår känsla nu.

Tisdags var vi på Erstavik och gick i djupsnö, det var snö överallt. Tyra drog 5 kg kätting. Idag var vi på Erstavik igen, herregud- VÅR KÄNSLA! All snö är heltborta på fältet, bara för tre dagar sedan var det fullt med snö. Otroligt att de kan smälta så snabbt! Tyra och Azi gladde sig i massa hjortskit som har legat under snö. Mums måltider har de haft :)

Tisdag 21 februari 2012. (fler bilder kommer)




Tyra drog 10 kg idag de första 45 minuterna (för det mesta blev det lätt pga vi gick på is, glashalt, så det blev lättare, men vi gick på fältet sen så blev det tuff pass för henne, sen drog hon 5 kg 30 minuter. Azi sprang fritt och skuttade :)

Fredag 24 februari 2012.






Jag kunde till och med ha Tyra lös HELA rundan! Härlig känsla! Det är för hon drar så tungt att hon inte springer iväg på en gång och hon har ett uppgift att fokusera på. Hon travade lite framför mig ibland men stannade och kollade väldigt ofta. Höll sig nära hela tiden!!! Härlig känsla att ha två hundar lösa, verkligen, om jag måste vara ärlig. *Håller tummarna*

Torsdag 24 februari 2011. Stort skillnad!



Nu har jag tagit en härlig lång dusch, nu blir det mathandladet till middagen. Om ett par timmar kommer gästerna! :) PS. Det finns fler bilder, dessa kommer jag visa upp en annan dag.

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Sv: Då var det oss du såg, vi var hos Hellasfåren :)

2012-02-25 @ 14:10:25
URL: http://pshundar.se
Postat av: P.S hundar

Sv: Ja, det var en hel del som stannade och tittade :)

2012-02-25 @ 14:26:17
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0