Grusgropen promenixx idag!

Idag har vi varit för det mesta på grusgropen och lekt en massa ihop. Jag hade dubbelkoppel på Tyra, men hade den på marken för det mesta. Tyra lyssnade väldigt bra, en gång tog hon glädje skutt runt, jag blev lite rädd först, men sen såg hon bara vilja sträcka på sig, sedan kom hon till mig och busade ner i mossorna :) Sedan kom Azi och hoppade på mig också, busen! 

Azi är otroligt stark hund, det fanns en massa grus/jord högar  där, jag gick upp på en som var 10 meter högt, sen kallade jag upp hundarna. Azi gav järnet och kämpade sig upp bland lös jord, kämpade upp och kom FÖRST innan Tyra. Tyra tappade balansen och fick börja om. Jag bara åhh wow min lilla Azi! :)

Jag hittade en cross däck där som jag tog med hem. Lagomt för att använda i DW promenader.

Gammal bild, 18 maj 2010.


Nu ska jag iväg på middag, lär bli en kul och mys kväll! :) Ha en fin lördag ni allihopa vem än ni är som läser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0