Själv med mina tjejer igen på hemmaplan!

Mina sköna damer!


Igår på vår morgons promenad i solsken runt Strålsjön. Därefter tog vi skidtur och inkallningsträning. Nu vågade vi ta oss ut på sjön, hundarna lekte tafatt med en leksak. Så vackert det var!
Härligt & se en tio år + 2 dagar har en sån livsglädje och energi!

Imorse tog jag ch Tyra igen en skidtur runt Erstavik - och kameran följde med, synd att det inte sken sol som igår :/

När vi kom ut till fälten, så var det en vacker häst som galopperade i djupsnö på fälten. Så plötsligt kom vi i jämdsides, och så taggade Tyra till och hästen taggade till. Så tävlade de typ mot varandra, det gick jättefort men riktigt härligt. En stor vit häst galopperade bredvid oss och Tyra ville inte åt hästen utan bara sträcka ut sig med hästen. Sen vinkade jag och tjejen som hejdå och tack för matchen när vi skulle på varsitt håll. Nice! ;)


Nu har jag handlat en massa Vom Og Hundemat korvar som räcker länge nu, puuh! Å nu blir det en kortare inkallningsträning i köket och sen lek&bus nere vid grusgropen. Weii, en bra dag med tjejerna för mig själv! Skönt å vara själv efter en lång period med kompisarna och massa andra. Ikväll blir det mys å film, inget annat!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Himla söta de är tillsammans! :D

2012-02-08 @ 19:57:36
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0