Otroligt vad skönt det är med caniscross tur efter en deppig dag!

Vaknade imorse med något konstig känsla i själen. Det har känts tungt hela dagen... När jag kom hem till eftermiddag kändes det väldigt tungt, jag tog ett bad och försökte koppla av. Men det gick inte, så gick jag och kollade lite på svtplay.se på några klipp, men näha.

Mina ben kryllade av myror- så nej bestämde och dra ut och springa med Tyra. Jävlar vad skönt det var, jag tänkte inte ens på negativa grejer, utan fokuserade mest på att jag inte skulle halka och ramla bland all is och Tyra var på kanon draghumör idag. Nu efteråt är allt "tunghet" borta och det där var bästa botmedel!

Azi fick dock stanna hemma och tugga på en märgben istället. Hon har fått sin långpromenad tidigare på dagen :)

Min och Tyras första canicross tur 28 juni 2011.

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Svar: Csv'n verkar vara speciella hundar, dock tror vi inte att draget är något problem att få fram om man har flera hundar då dom var så beroende av varandra, springer en springer alla ;)

2012-01-13 @ 09:49:55
URL: http://pshundar.se
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

sv: Hejsan! oh, ska också börja träna cane cross! :D



Angående promenad i tyresö så kan du åka till nyfors (buss 873).Där kan man antingen gå runt nyforssjön eller följa en mindre väg som tar längre tid. Himla trevligt! :)



nyfiken hur går det att ha två döva hundar? Kommunicerar du bara via kroppsspråket då? :)

2012-01-15 @ 14:43:56
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0