Svampjakt redan i juni!


Glömde berätta att igår fick vi ihop en hel gäng kantareller! Det var lustigt eftersom jag sade plötsligt till min kompis som jag gick med; "Svamparna växer nog tidigt iår eftersom det har regnat så mycket", så ett par sekunder såg jag några guldklumpar framför mig. Jippie - svamparna är redan här! Så plockade och plockade vi en massa. Gör en sån smörstekt kantareller imorron! :)



Idag var det ganska lugn dag - jag städade huset och tvättade en hel del kläder. Mot eftermiddag tog jag och Tyra två timmars promenad med 2kg kätting. Nu ikväll tog jag och hundarna ut på 40 minuters lekpromenad, vad taggade hundarna var för att göra rätt och få mumsbit! 

Nu ska jag springa upp och heja fram Italien på EM- fotbollsfinalen! Är lite sen nu, försökte beställa hundmat från foderbilen men betalningen funkar inte just nu. Argh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0