Vår juli månad 2012!


Ingen bloggande på hela juli! Vi tre har varit på semester från 1 juli tills 17 juli, där jag inte hade tillgång till datorn och hade ingen lust och blogga genom mobil. Har haft härliga veckor, skitskönt och lämna Stockholm!

Badade och bara levde livet! Grillade varjekväll, jag tog alltid hand om grillen ;) Jag har också byggt upp helt själv en hundgård på landet som är ca100 kvm! Blev så stolt över mig själv när den blev klar, hundarna trivs bra därinne och jag har lämnat dom själva ett par gånger när jag åkte på ärende, det gick utmärkt bra!!!

En underbar sommarkväll vid sjön, supervarmt i vattnet!


Myste inomhus en regnig dag - men jag och Aiz gick ut och plockade smultron i regnet!


Min stolta hundgård som jag valt ut material och byggt helt själv!! Min lilla lekstuga som jag lekte i när jag var liten blev nu en hundhus med lucka!


1. En av våra många kvällspromenader till sjön. 2. Tyra imponerades av potatisen från vår egen odling. 3. Hundarna blir så trötta på kvällarna, och sover gärna bredvid varandra! 4. Azis favorit vattenplats, hon föredrar och dricka från dammen istället för vattenskål!



Hundöarna tisdags med Tyra, Azi, Fia och Xtra! - Det var mååånga greyhoundhundar där, en slags vinthundträff. När de sträcker på sig - så tappade man hakan, så vackert. Tyra var utom sig och lycklig att springa lös och leka med andra hundar. Azi föredrog och lukta lite på andra hundar sen höll hon sig nära mig för det mesta, gullet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0