Stress hos hundar. Utbildningen.

Imorse gick jag upp kl 6 och gick ut en timme med hundarna, sen beger jag iväg till utbildningen. Det var inte så värst intressant idag faktiskt. Förväntade mig lite mer och lite annat innehåll av rubriken. Men det var lärorikt. Imorgon blir det hundens problembeteende, hoppas på mer rikare och bättre innehåll!

Utmaningen även - Tyra ska hänga med på utbildningen imorgon. Azi också, fast hon var där förut och hon klarar av att ligga still i 8 timmar. Återstår och se om Tyra klarar detta. Värsta fall får pappa komma och hämta henne. Blir spännande! Jag tror att Tyra fixar det, hon har stöd av Azi också och vi har ju varit där på inkallningskurser så miljön är inte helt nytt för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0