Aktiverings promenad var bara okej

Jag är inte riktigt nöjd med instruktören. Det kändes inte rätt i hjärtat att ta emot hjälp av denne. Kemin klickade helt enkelt inte. Men det var en bra promenad, superträning för oss två att jag har väldigt ont i kroppen just nu. 

Tyra var lugn och uppträdde sig utmärkt i början i promenaden, men efter ett tag började hon bli stressad. Sen var det åt skogen när vi skulle till fotbollsplanen för att göra några övningar. Jag fick fokusera att söka hennes kontakt och dämpa ner hennes stress genom att massera. Jag vet inte om hon kopplar till fotbollsplanen som "spring och lek", det gör hon typ alltid härhemma. För när vi gick igen blev hon en aning lugnare. Men försökte gå 1 meter framför mig hela tiden, så jag fick stanna och koppelträna henne. Riktigt bra träning, det behövde vi verkligen.

Men synd att jag inte känner för att återvända dit igen. Får söka upp en annan grupp med en annan ledare. Tur att man bor i Stockholm, det finns massa av sådana :)

Förresten - Azi KISSADE precis innan vi åkte!!! Efter 33 timmar! Och nu kissade hon igen när vi kom hem så glad jag blev! :) Värsta vad jag är blogg glad på sistone, men bara bra, eller? Haha, ska se på film nu å käka hårdabröd med keso å avocado å dricka svartbärs saft. Istället för chips och cola, grr!

Togs när vi gick på en egen promenad och miljötränade efter grupp aktiverings promenad.

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Ok då lär vi inte ta dit ngn onsdag (har skrivit upp i almanackan) men vi får leta en annan aktiviteringspromenad som passar bättre så provar vi den istället!



Vad bra azi kissat flera ggr nu hon kunde nog inte hålla sig längre hehe lilla fröken... <3 <3 på er

2012-03-15 @ 07:17:59
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0