Cykel + promenad!

9 imorse åkte jag och Tyra buss till Bandhagen för att hämta min cykel hos en kompis och cyklade hemåt på 1 mil och 9 meter :) 10.04 började vi cykla, var hemma 11.22, en mysig cykeltur! För er som undrar, så klart tillät jag inte Tyra springa på asfalt hela vägen, visst cyklade jag på asfalt, MEN jag cyklade så nära kanten som möjligt så Tyra sprang på mjuk underlag sidan om cykelväg.

Rött X är Bandagen, blått X är Älta.



Eftermiddagen gick jag och Azi en timme själva i skogen. Det erbjuds med en massa bus & lek :)

Kom hem i dödshunger, så cyklade jag direkt till konsum och handlade potatis och fläskfile till middag. Efter det låg jag i badet i 2 timmar och läste boken av Magdalena Graaf, vips så var boken klar. Nu blir det chips & dip och cocacola! Har slutat och dricka cola på vardagar, försöker hålla mig till saft istället. Helger är cola tillåtet!

Vet inte om jag ska våga och se på The Exorcism of Emily Rose nu. Är ju helt själv hemma ikväll... Men jag har ju två mördarhundar som skyddar mig i sängen haha ;) Riktigt skönt och vara för mig själv idag. Så man är riktigt sugen och vara själv hela helgen, passar på när alla är i Göteborg, hmm, får se vad dagen erbjuder imorron!

Kommentarer
Postat av: Pea

Heja Saft! Heja Saft! ;) Själv dricker jag de varje dag, dricker inte mjölk, läsk och sånt -.- Väljer hellre saft :D

2012-03-09 @ 23:02:28
URL: http://peas.bloggplatsen.se
Postat av: Ira & Mio

Kul se jartan, lite bit till så är du i Gamla Enskede,där sitter jag! :) Mys för flickorna få egentid med dig, först Tyra sen Azi.. tror de uppskattar få tid med sin älskade matte själva.

2012-03-09 @ 23:18:21
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det blir en härligt lång sträcka! :)

2012-03-10 @ 08:00:41
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0