Vinter frost & vår!

Söndags var det hur vackert som helst, massa frost och soool! Vår blandat med vinterfrost.
Vissa ställen kändes det som vinter och andra som vår! Bilden togs vid Lundsjön/Dammsjön när jag tog 4½ timmars promenad igår. Skithärligt! Andra sidan av Erstavik, där hade jag aldrig varit i.

Idag har hundarna vilodag och har inte direkt gjort något speciellt. Hundarna har inte protesterat något, de låg istället heeela dagen i min säng och låg där solen sken. Mitt rum ligger sidan där solen skiner. Skönt med lite lugn och ro här. PS. Prövade löpbandet idag ett par gånger, hundarna har utvecklats nu lite, hehe.

Imorgon blir det en promenad, troligen till Skomakartorp ditåt Tyresö hållet. Det blir iallafall -8 från 6 på morgonen till förmiddan, efter 12 blir det -1, soool också!

Nu ska jag dra och läsa boken av Magdalena Graaf, "Det ska bli ett sant nöje att döda dig".


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Läste boken för några år sen :-) ja vädret i söndags var konstigt både vår och vinter på en och sama dag, håller med dig..

2012-03-06 @ 09:52:33
Postat av: pshundar

Den boken är super. Man kan inte sluta läsa :)

2012-03-06 @ 10:09:40
URL: http://pshundar.se
Postat av: Ebba

Det är verkligen fint med Rimfrost men nu vill jag ha vår! :)

2012-03-06 @ 17:44:03
URL: http://ebbamolly.se/blogg
Postat av: Sofia

Sv: Jasså? Vad kul! :D på vilket sätt då?

2012-03-06 @ 20:00:29
URL: http://milinova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0