Godnatt och Azi tackar för fina kommentar...

Azi mår verkligen inte bra. När jag bar ut henne till gräsmattan för att hon skulle få kissa tidigare ikväll. Hon har inte kissat sen händelsen ca 11 tiden. Men när hon stod på gräsmattan sjönk hon sakta ihop ner till marken och hade svansen mellan benen och var såååå ledsen. Så bar jag tillbaka till korgen och la filt över henne. Ska försöka gå ut med henne lite nu innan vi sover, ska ha väckarklockan inatt oxå...

Jag brukar alltid säga att Azi är en riktig kämpe, har aldrig träffat någon som hon, så hon klarar det här! 

I veterinären rummet...


Kommentarer
Postat av: Ira å mio

<3333333 mitt hjärta värker för Azi ja hon är jätte ledsen då håller man ihop trots det var längesen man kissade.. :-( kämpa lilla Fröken Azi! puss

2012-03-14 @ 06:46:17
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anna Bilbo & Gimli

styrke kramar till er alla

2012-03-14 @ 07:24:09
URL: http://svanstippen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0