Lilla Azi är skadad :/

Idag stukade hon rejält i skogen när hon lekte med Tyra. Jäävlar, vi var ju mitt i skogen utan mottagning och hon var för tung för att bära, hon kunde knappt gå själv. Vi fick kääämpa gå långsamt och jag bar henne så länge jag orkade, men inte mycket alls... Tills vägen mot Erstavik så ringde jag brorsan och han hämtade upp oss med bilen. Stackars lilla Azi. Hoppas att det är bara stukning, vi avvaktar och får se hur hon mår ikväll. Just nu ligger hon och sooover...

Det var en mysig promenad annars! Klockan 9 imorse gick vi ut mot till Skomakartorp och utforskade en del nya vägar. Jättefint området där, ska ta en heldagspromenad någon dag och utforska ännu mer och gå runda Öringesjön som vi gick till idag! Tyra bar klövjeväskan på 3kg, den är utslitet, snart är det dags och köpa en ny, blir en Ruffwear!

Mötte inga vilt förutom en massa svarta fåglar med orange näbb, Koltrast tror jag :) När vi kom ut till en tom hästhage, lekte hundarna ihop med dragkampleksak och jag tränade Tyra inkallning. Men fick avbryta eftersom Azi skadade sig i vänster framben. Men vi hann vara ute 3 timmar, så vi är lite trötta nu. Laddar upp till träningpass jag och Tyra ska köra i eftermiddagen.



Kommentarer
Postat av: Pea

Åh, stackarn.. Hoppas att det är inget allvarligt.

2012-03-13 @ 12:58:03
URL: http://peas.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Instagram är en app till smartphone, trodde du hade det för det såg ut som att dina bilder var redigerade i instagram. Är som twitter fast för bilder typ :)



Stackars Azi, hopppas verkligen att det går över snart och att det inte var något allvarligt.

2012-03-13 @ 13:10:37
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Postat av: Ebba

Får verkligen hoppas hon blir bättre!

2012-03-14 @ 17:11:42
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0