1 november promenad

Blåsigt och kylig promenad med 3 andra hundar - Ebba My Donna, men det var mysigt, vi var ute 4 timmar. Gick mot Tyresö och Skomakartorp. Vi tränade en massa med hundarna också, tricks och så. Tyra var så fokuserad och hade glädjen att jobba idag. 

Träffade några hästar under pomenaden.
 
Nu har jag städat huset och fixat en del saker bla. svara på mail.Twilight filmdax nu, del 3, det känns som det är fredagskväll idag, omg, har gjort det så mysigt härhemma med chips och så för ikväll.
Lagar middag just nu, falukorv med massa ingredienser och spaghetti. 
 
Mehh men imorgon drar jag och Tyra till Brommaplan igen och umgås med Xtra! Det blir geocaching och promenad, kanske runda sjön där de bor. Middag där å kanske nån skräckfilm imorgon oxåå ;)

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Hej Linda!
Joo tack, livet går vidare..........Ronja verkar må ganska bra igen. (Du vet hur det är)
Om 4 veckor får vi hem en ny liten bernervalp. Det ska bli så kul!
Att hundarna vill bada i det kalla vattnet, förstår jag inte riktigt? Men roligt hade dom ;-)
Kram från mig

2012-11-01 @ 22:17:34
URL: http://quilaoronja.blogspot.se
Postat av: Quila o Ronja

Oj, nu var jag för snabb.......Vilka härliga promenader ni gör!! Mysigt.
Ha en skön dag i morgon, med en riktigt otäck skräckfilm :-)

2012-11-01 @ 22:20:12
URL: http://quilaoronja.blogspot.se
Postat av: Ericas&Ronja

Stängde ner alla sidor på min dator för att gå och lägga mig och så kom jag att tänka på nyårsafton... Vad kommer du göra på nyårsafton? Och så undrar jag också vad dina mål under 2013 är med Tyra? :)

Ooooch så undrar jag vad som får dig att hålla igång så mycket med Tyra som du gör? Jag har kommit i en period där promenader inte alls är kul längre... Ställer mig hellre och kastar boll + tränar på en öppen plätt än att ta en långpromenad.

2012-11-02 @ 01:05:40
URL: http://shepherdsmix.wordpress.com
Postat av: Pea

Bara så du vet har jag gjort en ny blogg (igen), kände att jag ville inte bara skriva om Casper. Vill skriva om mina vardagar, tankar osv. Så jag gjorde en ny blogg, och här kommer jag att blogga i ett tag men kommer inte uppdatera så mycket men jag bloggar när jag har lust :)

2012-11-02 @ 10:29:12
URL: http://misssoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0