Vackra skogskyrkogården, all helgons dag

Idag tog vi riktigt lugnt, eller ja det var Tyra som tog det lugnt idag. Jag har sprungit upp och ner i huset hela dagen för att vinterstäda. Plockade undan all sommargrejer och dit med vintergrejer och kläder. Tyra sooov! Tills 15.00 drog vi ut till våran mini skog och tränade uppletande ca 30 minuter.
 
Kvällen hade jag gäster hos mig och åt middag - sedan åkte vi till Skogskyrkogården. Tände två ljus - en för min barndomsvän Karin vid hennes grav och på minneslunden för farfar & farmor och Azi!
 
Skogskyrkogården...!

Ödet - när jag skulle tända ljus för Azi, så såg det som ett hjärta där jag tände! Åh <3

Kommentarer
Postat av: Pea

Så fina bilder, hela jag rös <3 Tände också ett ljus igår för Mollie, min morfar och alla andra.. <3

Men ja, jag har tre tatueringar^^ Mera ska det bli ;)

2012-11-04 @ 09:25:54
URL: http://misssoderberg.blogg.se
Postat av: Filippa & Ester

Hej! Tack, allt är väl med oss. Ja, vi tävlar fortfarande och tycker det är roligt! ;)

Neeej, väldigt tråkigt och sorgligt att höra att fina Azi inte längre är med er!! Hon var en underbar dam, det finns ingen annan hund som var som hon. Lugn, mysig och en klok dam! Hoppas allt är bra med Tyra och dig, och att allting går framåt.

2012-11-04 @ 12:02:25
URL: http://sweetester.blogg.se
Postat av: Ericas&Ronja

Vad mysigt det ser ut att vara! :)

Ja, vi har haft henne sen 4mån ålder. Men då var jag 10år ung och hade ingen kunskap om hundar överhuvudtaget och jag visste inte hur mycket hundar behöver så det är som det är :P
Det låter som ett skönt nyår. Jag och Ronja blir förmodligen hemma, titta lite på fyrverkerier, äta gott och sådär!

Det låter som jätte bra mål och det kommer Tyra fixa gallant! åh vad kul med valp. Jag vill också men eftersom Ronja inte är färdig i träningen så väntar vi. Dessutom så vill jag stå som ägare och betala själv. Har du bestämt ras än? :D

Theodor är min mammas hund men han hänger med mig och Ronja ut då & då och tränar även med oss ibland. Dom bor under samma tak. :)

2012-11-04 @ 15:36:57
URL: http://shepherdsmix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0