Örebro 19 - 23 oktober!

Fredags åkte jag och Tyra halv spontant till Örebro. Hade det så jävligt roligt där- träffade många hundägare, Tyra fick leka och gå med dom, tog ca 12 st cachar under helgen, övningskörde med Steffy osv :) Åkte hem igår bitti till Stockholm igen för att jag hade en tid på trafikskolan, annars skulle jag ha lätt stannat kvar ett par dagar till.
 
Tyra & Fia. Jag var hundvakt åt Fia lördag-söndag.
Tyra med Azis bästa vän Bamse! Ni minns honom med Azi va?!

Helt slut efter all lek och promenader.

Naturenshus på söndagen. Promenad med gänget.

Efter en del har åkt hem efter naturenshus promenad fick jag, Julia, Steffy m Fia och Rickard m Rambo inte nog. Vi åkte till Boglundsängen - där bodde jag närheten och gick en massa gånger med Azi... Vi fann typ 9 st cachar där, var då ute från 11 till 19 på kvällen på söndagen.
Måndag! Vi åkte till Tysslinge, SJUUUUUKT VACKERT DET VAR DÄR! Vi cachade i en spökhus!
Efter spökhuset körde jag runt i 2 timmar, härlig känsla! Skymmer mitt ansikte ;)
Stod uppe på tysslingetornet. Cacha!

En bit in i Tysslinge.


Igår när vi kom hem - var Tyra helt slut heeeela dagen! :) Tack Bamse & husse/matte att vi fick sova hos er!

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilka härliga bilder!!!

2012-10-25 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0