Planer av sista dagarna på året 2012!

Nu är jag taggad inför vinter! Imorgon är det 1 november, redan - så snabbt! Nyss var det 13 oktober då fyllde Tyra år, nyss var det 7 oktober då tog jag examen i hunddagisföreståndareutbildningen. Allt var så nyss- och plötsligt nu är det november om 1,5 timme!
 
Idag satt jag och mixade med almanackan och skrev upp A4 papper varjedag vad jag ska göra, oj shit vad mkt jag kommer ha att göra under de sista 2 månaderna tills nyår. Taggad!
 
♥ Jag och Tyra ska göra fyra mini semester resor; till Leksand 3 dagar, Göteborg 5 dagar, Örebro 4-5 dagar och Borlänge 3 dagar. 
♥ Sen blir det massvis av bilkörning, körkort nästa! 
♥ Å så blir det njuta av långapromenader alldeles själv tillsammans med Tyra mellan mini resor och bilkörning. Ev. blir det skidturer ist för promenader om snö kommer ;) 
♥ Bo mer eller mindre på landet.
♥ En söndag kväll i december ska jag till Hasseludden SPA. Gud!
♥ I december kommer ju en vovve till oss och ska stanna i 3 veckor. Så det blir fullrulle härhemma. 
♥ Sedan blir det julafton och det kommer tredje hund hos oss tills nyår!
 
Tyra - du har blivit så lättsam hund, att det känns jättebekvämt att resa iväg med dig utan att oroa sig innan. Hur ska det bli på tåget, hur ska det bli med nya miljöer, hur ska det bli kissande hos andras hem. "Hur ska det bli" frågan är borta...! :) Nu är det bara att resa iväg!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Låter superkul! Och spännande med nya hundar! Det vill jag läsa mer om ;)

2012-11-02 @ 19:21:15
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0