Geocaching & utbildningshelgen!

Jag har börjat med geocaching! Har funnit nu summan 15 st på en vecka :) Jättekul och spännande, har alltid Tyra med mig. Riktigt perfekt kombitation med promenad och geocaching! Blev såååå fast efter första geocaching försöket måndags, sen har jag gjort varjedag hittills.
 
Min minsta cacha som jag hittat;


Nu gäller det utbildning hela helgen! Idag pratades det om djurskyddslag stiftelse. Idag var Tyra hos en hundvakt, det gick utmärkt. Om jag måste vara ärlig så har jag inte vågat lämna henne hos någon förutom hos mina föräldrar. Har inte lämnat bort Tyra hos någon sen maj 2011.

Folk har istället alltid kommit hem till mig och suttit med Tyra. Men nu var Tyra hos Karin och Donna. Det gick överförväntan, hon var hur kolugn som helst och kissade inte ens inne. Jag oroade mig nog för ingenting och för länge... Imorgon är Tyra hos mina föräldrar på landet. Går nu i en ny klass i hösten, jag kom in mitt i termin våras. Riktig nice klass. Det är i Basta, intressant område!

Vill ni läsa mer om Basta, tryck HÄR. Hundpensionat finns där.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh det höll jag också på med för några år sedan! Så sjukt kul!:D

2012-09-23 @ 13:11:09
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com
Postat av: Camilla

Åh, blir det på den i Nykvarn? Jag gick faktiskt där ute ett tag förut :)

2012-09-24 @ 02:15:25
URL: http://cukl.blogspot.com
Postat av: Camilla

Japp. Jag pluggade plattsättning där ute. Är från nykvarn från början så har även varit där på andra aktiviteter med grundskolan. Väldigt fint och när jag gick där var personalen helt sjukt bra!

2012-09-25 @ 22:16:59
URL: http://cukl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0