Massage + Rallylydnad

Nu ikväll jag gett Tyra en genomgång av ordentlig massage över hela kroppen - Tyra njöt hur som helst. Tills hon somnade, hon gillar verkligen massage! Nu får jag väcka henne försiktigt och ta ut på en lilla kort runda.
 
Imorgon förmiddag/på dagen blir det rallyträning med Xtra + Ralph! Blir skit roligt! Ett tag sen jag tränade ihop med någon så jag har visst tappat lusten och träna ensam ensam ensam hela tiden faktiskt! Ser fram emot träningen imorgon - hoppas Tyra kommer ihåg allt ;)
 
 
Ska se så jag har möjlighet och tid att köpa en ny kamera i veckan - så blir det full ös på bloggen med detaljerat information om oss. Nu är det såå tråkigt med bara texter...!! Inte lika kul alls...! Lördag, söndag har jag kameran i min famn hoppas jag :P

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej och tack för din kommentar :)
Ja, Bulltanten är så himla vacker! Hon är något utöver det vanliga :)
Jag håller med dig, lösa hundar i naturen är så härligt att se! Och man kan ju se hur dom riktigt njuter av det också <3

Rallylydnad är så himla kul!!! :D

//Paula

2013-02-20 @ 06:40:45
URL: http://paulasblogg.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0