Trodde att solen hade dött - men nää den lever!

Soooolsken till MAX idag! Sjukt vilken energi solen kan ge en!, det blev 4 timmars promenad i solskenet med älskade Tyra. Vi gick över Flatenbadetsjön som har startat med skridskorbana nu, vi gick omkring sjön- sedan mot Skarpnäck för att leka i hundhagen, men det var upptagen med andra hundar. Vi, eller jag, hade inte lust och leka med andra eller umgås med andra. Ville ha egen tid med Tyra, så gick vi in i skogen och lekte istället. Sedan blev det tillbaka till Flaten - vidare över Ältasjön. Åhhh! Inkl. 20 minuter viktmanschetter.
 
Efter promenaden drog jag iväg till Sickla för att köpa en kamera- men hittade ingen som jag tycke om... Får återkomma på tisdagen och se... :/ Besvikelse här!
 
På kvällen lagade jag middag med en kompis hemma hos mig- broccolisoppa och potatisklyftor med fläskfile! Och pluggade körkort... Nu blir det dags och krypa in i sängen och är nöjd över dagen förutom misslyckad kameraköp.
 
Flatenbadet, livsnjutarn Tyra!
Pinntokig vovve!

Välja välja välja kamera...
 

Kommentarer
Postat av: Malin & Dylan

Härliga bilder!!

2013-03-01 @ 23:25:40
URL: http://www.hundendylan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0