Två långa dagar - men super dagar!

Igår var en lång dag - och idag lång dag också - men super bra dagar!
 
Igår klev jag och Tyra ganska tidigt upp och gick på 10 km med 2,5-3 kg kedjor, uthållighet träning för Tyra. Tyra jobbade på bra helavägen, vissa ställen var det mer snö så bildades det klumpar runt kedjorna, blev lite tyngre intervall träning ibland. Bra kombitation så slipper jag ta med extra kedjor i ryggsäcken ;)

Hem - tränade vi några skyltar av rallylydnad, Tyra börjar bli riktigt duktig på det här nu. Ska bli filmad imorgon, så ni kanske får se lite ;)

Vid två tiden åkte jag till Farsta Centrum och mötte upp mamma. Sedan övningskörde jag hem från Farsta Centrum till Älta, duuuuktig jag! På kvällen tittade jag och mamma på Hobbit på Sickla filmstaden, riktigt kass film! Besvikelse! 

 
Idag klev jag och Tyra upp igen tidigt, körde bil till Flatenbadet, där lekte jag och Tyra 1,5 timme i snön med tennisboll och några andra hundleksaker. Lång och rolig lekstund vi haft ihop, Tyra var så glad och sprang runt i sin långlina. Sedan tog vi promenad hemåt via Älta sjön.
 
Vid mitt på dagen åkte jag till stan för att provjobba på ett hunddagis, det var riktigt kul att jobba med hundar igen. Ett tag sedan! :) Hem, så blev det långis med Tyra igen i mörker, Tyra är riktigt pigg och är på bushumör idag. Så det blir skönt att hon får springa och leka hur hårt som helst med Amstaffen Billy, vi ska träffas imorgon efter julen. Leka i rasthagen, promenad + träna rallylydnad! :)

Kommentarer
Postat av: Sara & Ådi

Åh vad roligt Rally har vi också tänkt prova på! :)

2013-01-09 @ 23:32:27
URL: http://saraevangeliet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0