Dogparkour helg!

I helgens har jag och Tyra varit hos en kompis - en helg med kompisar! Vi grillade, åt gott, skrattade, sov ihop - hade helt enkelt bra! Tyra stormtrivdes i sällskapet! :) Fick massa uppmärksamhet, hon la sig hellre bredvid de andra på soffan istället för mig, haha! 
 
Söndagen på dagen träffade jag Sofia, Anton och hundarna i Skanstull. Vi började med att äta sushi - mums! Sedan började vi med dogparkour promenad mot Vitaberget, där stannade vi upp och köpte varsin glass.
 
Sedan började vi gå mot slussen, stadshuset, rålambhovsparken och slutändan kom vi till Kristineberg, gick ungefär 1,7 mil - samt med massa dogparkour övningar. Hundarna blev otroligt trött av promenaden och massa mental balansövningar.

 
Sjukttrött hund hade jag igår kväll, riktigt skönt! 

Kommentarer
Postat av: bea

jag sm'älter! :)

2013-08-14 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0