Dogparkour Sweden promenad!

Idag efter jobbet träffade jag några ur Dogparkour Sweden gruppen i facebook, vi sågs och gick längs tantolunden från Skanstull och tränade en massa med hundarna. Vi var 7 hundar idag, nya ansikten och nya hundar. Riktigt kul!
 
Tyra var ganska trött efter jobbet, men det gick bra i början men sen på slutet blev hon jättetrött och började bli okoncenterad. Drog i koppel och flåsade, ville bara bada... Lilla gumman jag är så stolt över dig för din insats och hur mycket du försöker!
 
Nu när vi kom hem (för 15 min sedan), tvingade jag henne ner i min säng och sa åt henne att hon ska sova! Så bums somnade hon nu, får snart smyga in i sängen så jag inte stör henne. Ja, jag är skittrött också! PUH :)
 
Bilder ska vi få om ett par dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0