Tyra är på förbättringsväg!

Det har absolut inte hänt någonting alls under veckan - bara hon har varit hemma med korta rundor med några hundvakter + min bror. På kvällarna tar vi 40-60 minuters promenad. Hon har inte hostat något mer sen torsdags. 
 
Imorgon ska vi dra ut på en mini utflykt med varandra när jag har ledigt! Fredagen jobbar jag dock 7.30-18, så får jag hjälp av två kompisar. Till helgen ska jag tillbringa all min tid med TYYYYYRRRRAAAAA! 
 
Nästa vecka - måndagen får hon vara med mig på jobbet, pga ingen hundvakt. Tisdagen är hon hemma med min mamma. Därefter får vi se om Tyra ska börja gå med till mitt jobb igen, då har hon varit hemma i 2 veckor. 
 
Ärligt talat FÖRSTÅR JAG INGENTING på folk som har hundar och jobbar 8 timmar om dagen, hunden blir ensam 10 timmar per dag - dag efter dag, vecka efter vecka, månad efter månad, år efter år. Har de INGET samvete?!
 
Jag döööör av dåligt samvete nu när hon får vara hemma själv i några timmar MED hundvakter som kommer och rastar henne i endast TVÅ veckor. Och bror är hemma större del av dagen - ändå mår jag SÅÅ DÅLIGT! Skyndar mig alltid hem efter jobbet och sticker sååå sent som möjligt...
 
Förstår verkligen ingenting...!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att Tyra är på bättringsvägen! :)

Visst är det hemsk med hundar som måste vara hemma själv hela dagarna! Det finns så många människor som inte borde skaffa hund!

2013-06-06 @ 09:32:48
URL: http://sejohansson.myshowroom.se
Postat av: nicki

Det är verkligen kul att få läsa din inlägg! Tyra är pi vackra, en av ren nyfiken är tyra också döv? Kram

2013-06-06 @ 15:09:05
Postat av: Sara

Jag förstår inte heller, har folk inget hjärta som lämnar sin hund ensam hela dagarna?!!!

2013-06-06 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0