Äntligen snygga bilder!

Nu har jag fått bilder så uppdaterar jag om lördags ;) Jag och ett par vänner å Ralph & Xtra, sist men inte minst Tyra tog en heldagspromenad! Vi började vid Hellasgården och gick genom skogen och avslutade med att besöka Barf affären i Enskede och shoppade hem en massa köttigt ben och allt det där Tyra äter ;)
 
Promenaden var så härlig - vädret var på vår sida! Vi gick och gick - stannade upp några gånger för att träna hundar. Gömma godis, sök, fot, kontakt, balans (dogparkour), osv osv. Sofia hade med sin systemkamera, så det blev finfina bilder! Kommer upp några av de!
 
- En tricks jag har lärt Tyra som jag fick inspirationen av Sofia&Xtra, är att jag ska skicka Tyra till en önskad träd och så ska hon stå upp på den och "frysa" och sen komma till mig på inkallning. Xtra är så duktig, hon springer dit och står upp och står helt still och tittar in i trädet tills hon hör Sofia säger kom. Men Tyra måste vända huvudet och kolla på mig, så söt, ibland böjer hon huvudet/halsen HELT BAKÅT! Som hon kommer trilla baklängs, hah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0