Hundsim på schemat idag

Imorse åkte jag på en ärende i Farsta Centrum - solen skeeen, gud vad jag ville vara ute och gå och gå och gå - men det var inte på schemat idag. Efter Farsta stressade jag hem och hämtade Tyra för att sedan efter 20 minuter skulle vi åka till Kungens Kurva för hundsimlektion ;)
 
Sofia med sin Xtra & Ralph följde med också, Xtra fick simma - sött! Hon var väldigt duktig, klagade inte, simmade lugnt - hon älskar vatten så är det ganska naturligt för henne att simma.
 
Tyras tur - hon visste vad som var på gång och peeeep hela tiden. När väl i vattnet - så simmade hon inte, hon plaskade mest. Men efter 20 sekunder ungefär började hon simma lugnt och gjorde det bra.
 
Hon simmade 3 x 3 x 1. Först tänkte vi 3 x 3 x 2, men hon blev trött och andfådd, så avbröt vi vid 1 minut. Trött och nöjd Tyra ikväll! :)
 
Bild 1. Tyra. Bild 2. Jag, Ralph och Tyra tittade på Xtra. Bild 3. Jag och Ralph.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0