Hundvakt åt småttingar - Xtra & Ralph

Idag var jag på frisören hela förmiddagen sen gjorde jag några ärender i Odenplan. Hemma vid eftermiddagen - raka ivägen och hämta Xtra & Ralph och vi tog en promenad på 2 timmar, 8 km i underbara Erstavik! Gick raskt hela vägen tills vi kom in till skogen - djupsnö och bergsklättering blev det. Super vackert- tog vägen som jag aldrig hade gått förut. WOW! Roligt med nya vägar som ingen brukar gå där annars :) 
 
När vi gick på vägen så kopplade jag på Tyras huskysele så hon tränade lite drag. Drog alltså mig med midjebälten :) Bekämt, blev en riktig powerwalk promenad! Efter promenaden lämnade jag tillbaka hundarna och nu har jag ätit och ordnat mig lite. Ska iväg till en kompis snart, Tyra hänger så klart med oxå :p
 
Störst - Tyra på 24 kg. Mellan - Xtra på 9 kg. Minsta - Ralph på 4 kg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0