Dagen efter en lyckad helg!

I helgens har jag och Tyra varit på landet hela helgen, så mysigt! Inlägg om detta kommer sen. Idag vaknade vi på landet - poff med bussen 07.36 från landet, en speciell känsla att vänta på bussen på landet istället för här på Älta faktiskt. När vi kom till stan lekte vi en långstund på Tantolunden berget, där finns en nice hundrasthage. Därefter joggade vi längs vatten från Tanto till Eriksdalsbadet, 3 km, sen upp till vägen, till mitt jobb :)

Busshållsplatsen på landet!
 
Fm promenerade jag ca 2 timmar, em blev det 1 timme. Så rejäl motion har vi haft idag! Efter jobbet åkte jag hem till en kompis i Sandsborg och åt taco, trött Tyra där! Men när jag testade deras hängmattan blev Tyra såå glad och tokig, hon ville hoppa upp med mig hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0