Kennelhosta - jätteroligt!!

Jaha, Tyra har kennelhosta nu... :(( Jag har tyckt hon hostat lite, men jag tänkte inte så mycket på det. Tills idag var hon allmän hängig, haft diarre osv. Så åkte jag in till akuten- så orolig mamma jag är! Det visade att hon har kennelhosta, det har gått runt lite på dagiset. AJJJA JÄTTEROLIGT!! Kan inte träna, kan inte ta med till jobbet osv... Håller på att hitta hundvakter och som kan ta henne på dagarna nu när jag jobbar med andra hundar och lämnar min egen hemma. Känns konstigt faktiskt! Men nåja, brorsan bor hemma också, så hjälper han med en hel del. Skönt! :)
 
Tyra har även läckt ut lite urin sammanlagt 4 gånger i sömnen, jag är orolig för detta. De tog blodprov och urinprov idag för detta, får svar till helgen om vad det kan vara...
 
Så här svalkas Tyra efter en het lång förmiddag promenad och bus på rastgården. Att hon orkade busa, men blev helt slutkörd sen när vi kom tillbaka så insåg jag att det inte var något som stämde...
 
Tyra svalkas med en blöt handduk över huvudet!


Så roligt hade vi på rastgården idag med 8 andra hundar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0